torsdag 26 februari 2015

Ny Release! Rustic Beauty och Colorexplosion

Nu äntligen mina vänner är det dags för 2015 första papper från K-designs.
Hoppas ni har längtat lika mycket som jag?
Och det är verkligen lite blandat jag bjuder på idag.
Dessa kommer förhoppningsvis kunna börja skickas måndagen den 9 mars.
Kommer upp i shoppen inom kort...
 
Först vill jag presentera
Rustic Beauty
En serie med 8 dubbelsidiga mönsterpapper och ett papperstack.
 
 
 
 
Color Explosion
En serie med 8 dubbelsidiga mönsterpapper och ett papperstack.
 
 
Och så släpper jag sex papper i serien
Mitt Livs Projekt!
 
 
 

 

 




 
 
Men så kommer jag även att släppa lite äldre serier i paperstack efter många förfrågningar.
Först ut har vi Spring Moments och ett kombipack av Simpley grunge och Old times.
 
 
 
 
Så, nu är jag ju nyfiken på vad ni tycker om dem?
Vilken är eran favorit?
 
 
 
Sen så börjar vi ju även närma oss april. Och då kommer nästa release papper samtidigt som jag  är i Annexet.
Har du inte redan anmält dig dit så passa på, snart kommer de stänga bokningen då platserna som är kvar är få.
 

 
K-designs alla tre workshops är nu fullbokade och jag har några på kö. Men då platserna ska vara betalda till sista februari så kan det hända att det blir någon ledig.
 
K-designs kommer även att ha någon tävling som du kan hämta information om hos oss i montern under den helgen.
 
Kram Kattiz
 
 

Inga kommentarer: