fredag 13 februari 2015

Sötast

Hej hej!

Kom på igår att det är alla hjärtans dag snart så jag var tvungen att göra ett projekt till dess ära så jag gjorde en liten Påse eller box eller vad man kan kalla den.

Kom på egna mått som jag tyckte passade just mitt projekt.

Började med att vika iordning påsen, stansade ut en cirkel mitt i påsen så man kan ana vad som finns för gott inuti :) En ram vid cirkeln och sedan som "glas" eller plast använde jag gelatin platta

Två öljetter och ett snöre håller ihop påsens öppning.

Gjorde 2 egna dekorationer dels egna Tiles och en kapsyl


Framsidan

Kapsylen: köpte en färdig vit platt kapsyl. Klippte ut en cirkel av mönsterpapper och fyllde kapsylen med glossy accent, när det hade torkat så fyllde jag övriga platsen med glitter stickles

Egengjorda tiles: skar ut passande fyrkanter av chipboard. Skar ut mönsterpapper så det passade hela fyrkanten. chalkade kanterna och klistrade fast bokstäverna. La glossy accent över hela och sedan glitterstickles. Gjorde sedan hål i dom med en vass syr och satte ringar i dem. 

Baksidan

Det fina med K-Designs papper är att dom är redan så fina och dekorerade att man egentligen inte behöver dekorera dem mycket över huvud taget då man inte vill förstöra mönsterna

Material använt från shoppen

papper

Cardstock 

Mönsterpapper

Dekorationer

Klet och kladd

Inga kommentarer: