måndag 2 februari 2015

Kisses

Hej alla!
Nu är det måndag igen och då är det min bloggdag här på K-Designs:-)
Så här i Alla Hjärtans-tider lägger jag upp en Mixed Media Canvas med bild på mig och min käre man. Jag har döpt tavlan till "Kisses".

Jag ville göra en tavla som passade i vårt sovrum, där vi har mycket svart men också beige/guld. Vad passar väl bättre än att utgå från det urläckra pappret Ground Zero - On Fire. Alla blommor och detaljer är först målade med svart akrylfärg och sedan med olika nyanser av Inca Golds.



Material använt från shoppen

Mönsterpapper

Dekorationer
Klet & Kladd
Det var allt från mig idag. Ses nästa måndag! /Scrappinstain

1 kommentar:

Kristina ScrapSalig sa...

Otroligt läckert, vilken tavla och vilken snygg färgsammansättning! Jag gillar verkligen att det är murrigt och mycket svart. Just det där designarket är dessutom så mumsigt att man vill sätta tänderna i det =)

Ha en kanondag!