fredag 7 mars 2014

En liten tavla

 En liten tavla blev det till idag.
Papprena är alldeles nya och kommer från serien
Roof som jag använt på själva ramen och
Leafs som ligger i mitten och även är stämplat på.



Själva stämpeln är oxå alldeles ny och den hittar ni HÄR.



På pappret finns det löv i ena kanten som jag la crackle accents




Fäste en charms iform av en kamera på nedre kanten med 3-d kuddar och 
så fäste jag en rhinestones på "linsen"



Två metallhörn finns oxå med och även några halvpärlor



I övre högra hörnet satte jag några  små rosor
tillsammans med några blad. (Bladen hittade jag här hemma)
Blommor och blad hittar ni HÄR



Ett organzaband la jag i veck och placerade bakom rosen som
jag har färgat lite i kanterna med Inca Gold- Browngold .
Ett par blad blev det här oxå



Imorgon ska tydligen solen skina på oss.
Får hoppas på det.

Trevlig helg





1 kommentar:

Christa sa...

WOW !!
You have made a beautiful frame ....
I like all the details you have put on it.
XX Christa.