fredag 14 mars 2014

Kanske lite annorlunda Inbjudan

Jag har gjort ett inbjudningskort och har använt enfärgad svart CS och sedan
är det papper från Ground Zero - Paperpad

Dessa papper K-Designs  nu i helgen i
 Stockholm Scrap and Pearl Event - Annexet Globen

Det släpps även nya blad till Mitt Livs Projekt och 
de första utav de papprena hittar ni HÄR

Jag har klippt ut innehållet i ramen och satt dit texten där.



Blommorna har jag färgat med Inca Gold - champagne och 
satt dit några grå halvpärlor och en Bronze Berries







Vid texten har jag satt en liten charms



En liten klar Cirkelstickers har hittat hit



Såhär blev insidan med papper från samma Paperpad-Ground Zero
Här har jag även stämplat med nya stämpeln Inbjudan
Det finns andra alternativ istället för Till Bröllop som kommer med.






1 kommentar:

Christa sa...

A very beautiful card with warm colours !
Enjoy the weekend.
XX Christa.