torsdag 20 mars 2014

Tags till vinflaska

Tack till alla goa tjejer som kom in i montern hos K-Design och hälsade på,
det är sååå roligt att träffa alla live!
Och det  är helt galet så roligt jag har haft!
Hoppas ni också hade en toppenhelg!
Jag fick mycket inspiration av er som scrappade, 
så jag fullkomligt dök in i scrapprummet när jag kom hem.
Nästan svårt att bestämma vad jag skulle göra....
Men tre tags blev det.
Det är så bra att ha några tags på lager...





Material jag använt:
Vita och svarta  cardstock
Papper från kollektionen Knock on wood ,paperstack
Band , bling och blommor

Ha det bäst alla scrappvänner
Kramiz Rozzan

2 kommentarer:

Christa sa...

Good to read you have had a good time at the Evenet !!
Your tags look beautiful ; like the colour-combination.
XX Christa.

Marita Johansson sa...

Supersnygga tags

Kraaaaam