tisdag 18 mars 2014

Project Life januari

Mitt första Project Life-blad någonsin och i K-designs shop finns de perfekta, rykande nya arken och dekoren för ändamålet. Mitt Project Life handlar om månaden januari och om vad som väntas och förväntas under året 2014.
 

 
Almanacksbladet från kollektionen Spring Fling färgade jag in med distress ink Spiced Marmalade för att matcha ihop med rost-tonerna i papperen.

 
De runda "knapparna" fixade jag snabbt och enkelt själv genom att fästa cirkelstickers på designarket och sedan klippa runt.

 
De söta träugglorna i shoppen passar som handen i handsken till stämpeln Våga ändra dig.



 
Material från shoppen som jag använt:

Designark Spring fling
Designark Ground Zero
Designark Heat Wave
Metalldekoration Kugghjuslmix Bronze
Inka Gold Goldbrown
Embossingpulver Midnight Bronze Obsidian


Varmt tack för besöket, ha en härligt kreativ dag!

Kramar från DT Kristina ScrapSalig

2 kommentarer:

Christa sa...

It looks awesome , Kristina !!
Great to make a Project Life ....
Wish I had time to do that.
XX Christa.

Marita Johansson sa...

Mycket att kika på och fint är det

Kraaaaam