onsdag 26 mars 2014

Samma stämpel, två kort


Idag tänkte jag visa två kort med samma stämpel men ändå rätt olika kort. 

Till ovan kort har jag bl a använt mig av mist som jag gjort av Magical pigments - Tweedle Dee Demin som jag sprayat på blommorna bakom Hipp Hipp Hurra stämpeln. Det blir en fantastisk fin mist av Magical pigments med en underbar färg.


Detta kort blev mindre lyckat.  Detta är nämligen min allra första gång jag gör embossing :) Och ja... ni ser hur mycket "smulor" som blivit kvar för mig... alla de vita prickarna här och där... :)

Jag har här embossat med Clear embossing powder texten och swirlen på vit cardstock för att sedan inka bakgrunden blå.

Min materiallista:

Ha en bra dag!
Päivi

2 kommentarer:

Christa sa...

Your favorite colour must be blue .... LOL.
Nice to see the 2 different cards with just 1 stamp.
Have a nice day !
XX Christa.

Marita Johansson sa...

Läckert
Kraaaaam