fredag 28 mars 2014

Fjärilar och rullar

Idag blir det ett kort med fjärilar och rullat papper

Vit och svart enfärgad CS har jag använt tillsammans med pappret
On wings från serien Spring Fling

Nästan inga dekorationer för jag vill att fjärilarna är i fokus.



Jag har 3d-lackat fjärilarna med Glossy Accents
Så de är alldeles blanka och fina



Vid rullarna har jag fäst svartvita rosor 
som jag glittrat med Stickles Stardust och så några halvpärlor.

Stämplade även ett Hörnswirls här



Insidan har samma papper som framsidan 



Stämplade här inne med bla Rund Grattis och så satte
jag en klar cirkelstickers ovanpå



Stämplade även med  Hörnswirls .


Ha en underbar helg


1 kommentar:

Christa sa...

Like this card very much !!
The outside and the inside ....
I just love butterflies.
And great those paper-rolls !
XX Christa.