måndag 10 mars 2014

Ny release på Annexet Globen

18 scrap och pärlbutiker att shoppa hos på mässan!

För er som endast vill Shoppa hos butikerna på Stockholm Scrap and Pearl Event - Annexet Globen!

Till Stockholm Scrap and Pearl Event kommer 18 fantastiska butiker med stort och varierat utbud av både scrap och pärlvaror!


Vi kommer nu öppna upp på fredagen och lördagen för endast besökare, som vill shoppa hos de 18 butikerna på plats!

VIKTIGT!
Vi har tillåtelse att släppa in ett begränsat antal i lokalen, därav kan vi endast släppa in er som anmäler er via formuläret nedan och som får en bekräftelse via mail från oss. (vi reserverar oss för fullbokat)

Det går alltså inte att komma in oanmäld, utan endast via att fylla i anmälan i formuläret nedan.

Anmälan:
https://stockholmscrapandpearl.wordpress.com/3467-2/

Det finns även platser kvar att komma som deltagare, anmälan görs här:
 
 
Och på eventet så kommer jag ju självklart släppa lite nya papper och tänkte visa dem för er redan nu... ;)
 
Först ut är kollektion HEAT WAVE
6 mönsterpapper i 12 x 12 och så självklart ett paperstack.
 
 
 
Sen måste jag få presentera GROUND ZERO
8 mönsterpapper i 12 x 12 storlek och ett paperstack.
 
 
Och självklart har jag en fortsättning på serien "Mitt Livs Projekt" med följande två papper.
 

 
Och alla dessa släpper jag som sagt nästa helg på annexet men de kommer att finnas i webshoppen att beställa veckan efter. Hoppas ni gillar dem.
 
Kram Kattiz

 
 
 

Inga kommentarer: