fredag 8 februari 2013

15 x 25

Det är måttet på mitt kort idag.

Basen är naturfärgad CS och sedan är det pappret
Skrapat kanterna och sen gjorde jag ett antal hål efter ena kanten.
Trädde ett organzaband igenom och gjorde en liten rosett.

Pappret Little Things från serien This and That
är på ena sidan klippark och
det är den sidan jag har använt mej av.
Jag klippte ut en vinflaska och ett vinglas.
Klippte även ut den hjärtformade asken.
Färgade in dem lite med Distress Ink / fired brick.

Runt flaskans hals har jag hängt en vinöppnare i en kedja.

Ett fint metallhörn i ena hörnet och en läcker metallfjäril
har jag oxå fäst på kortet.

Några rhinestones hittade jag i min låda men 
 hittar ni K-designs rhinestones.







Insidan av kortet har samma papper som framsidan fast här har jag
använt den andra sidan av pappret  Old Paper / Back to Nature

Har embossat texten  Vi önskar blommor 
direkt på pappret med rött pulver






Ha det så gött och glöm nu inte att hålla utkik efter de alldeles nya
papprena och stämplarna som dyker upp alldeles straxt :- ))







4 kommentarer:

Anna sa...

OJ, så fint!! Kedjan med vinöppnaren är bara en såå snygg detalj...om man nu ska nämna nåt ;)
Kramis

Ulla sa...

Så himla snyggt det blev med både banden i sidan och kedjan runt flaskan.
Kram Ulla

Rosa A sa...

superläckert!
kram Rosa

carina sa...

Vad fint du gjort! Kul att mitt textförslag på stämpel (Vi önskar blommor) är med i ditt alster. Jättekul! :)