torsdag 21 februari 2013

Workshop på Stockholm Scrap & Pearlevent

Idag har jag bytt bloggdag med Rozzan då jag vill gå ut med lite information, men hon är tillbaka i helgen :)

Nu börjar det närma sig årets stora händelse, 


och jag tänkte presentera den workshop som jag kommer att hålla i den helgen i K-designs anda!
OBS! Deltagarantal är begränsat och det är först till kvarn som gäller...

K-designs - Little book of Visdom
Ca. 1 timme

Alla kan vi väl behöva lite kloka ord på vägen och under vår workshop så skapar vi vår egna lilla visdomsbok, liten till att få plats i handväskan så man kan ta fram den när helst man behöver. 
Vi kommer vika ett minialbum som vi dekorerar med mönsterpapper och tänkvärda ord.
Vi testar olika tekniker som stämpling, embossing och maskning.

Deltagarna behöver ha med sig: 
skärmaskin
akrylkloss
Svart stämpeldyna
Embossingpistol - om man har en...
Lim
 
Valfritt:
edgescraper/kantskrapa
vit och svart penna.

Materialkostnad: 40 kr
Max 17 deltagare
Anmälan görs till info@kdesigns.se

Välkomna med eran anmälan!

I och med eventet kommer jag även att släppa nya papper och stämplar!

Så ska ni på mässan så missa inte ett besök hos oss.


*******************************************************

I webshoppen hittar ni just nu Tickled Pink stämplarna till reapriser.



I helgen är jag på resande fot så ordrar kommer att packas på måndag och lördagsklubben är inställd!
Det har kommit hem lite nyheter som jag ska försöka få upp i dagarna...
Band
Charms
Blommor
Önskar er en underbar fortsättning på veckan.





Inga kommentarer: