måndag 18 februari 2013

En ask till mor

Nu är det visserligen långt kvar till 26 maj, då det är morsdag. Men ibland är det skönt att vara ute i god tid. Spring Moments passar perfekt till detta ändamål. har använt mig av Flourish och Loveletter.
Stämplat med På Mors dag och dekorerat med blommor och rosa berries.
Den är spetsen är hur lätt som helst att använda då den är förklistrat. Att sätta på små fötter/Silver Fastner på sina askar ger en lite lyxigare känsla tycker jag. Lite blingstenar på sidan.


 En liten sidenrosett på insidan.

Tack för titten och nu väntar en ledig sportlovsvecka! Kram Katja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ville verkligen skicka en liten ord att säga tack till er för den fantastiska poäng som du skriver på denna webbplats. Min tidskrävande internet lookup har i slutet hedrats med extremt bra idéer att utbyta med mina kompisar. Jag skulle uttrycka att många av oss besökare faktiskt är mycket begåvade finnas i en noterbar gemenskap med så många härliga individer med bra poäng. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad som har använt din hemsida och ser fram emot så många fler roliga stunder läsa här. Tack igen för en massa saker.

Marita Johansson sa...

Åhhh sååå fin

Kraaaaaam