lördag 2 februari 2013

Release!!! Är ni redo?

Äntligen!!! Nästa helg släpper K-designs 3 nya papperskollektioner! 
Och redan nu tänkte jag låta er kika lite på dem.
Och jag hoppas ni tycker lika mycket om dem som jag gör ;)
Låt mig presentera...

At last! Next weekend releases K-designs 3 new paper collections!
And now I thought let you peek a little on them.
And I hope you enjoy them as much as I do;)
Let me introduce ...

Steampunk Light

En steampunk inspirerad kollektion på 8 papper, fullstorlek och kortsize.

A steampunk-inspired collection of eight papers, full size and card size.





Spring Moments

Kollektionen går lite åt kärlekens håll och innehåller 8 papper i rosa och lila nyanser.

The collection is a little to loveinspired, and contains eight papers in pink and purple hues.






 Little bit of

Kollektionen går i blå- grå toner och består av 5 olika papper.

The collection is in blue-gray tones and consists of 5 different paper.


Och nu är jag ju som vanligt mycket nyfiken av vilken kollektion som är eran favorit? ;)

And now, I'm as always very curious of the collection is your favorite? ;)

Kram / Hugs








13 kommentarer:

Lotta sa...

Alla kollektioner är mina favoriter!! Men kanske att den lila är lite mer favo! Kram Lotta

Iffa ...... sa...

Men herregud så snygga papper!!!!!
Här kommer det bli shoppande av =)
Alla är superfina.........men lila och rosa är ju mina favoritfärger så jag blir sååååå glad att du gjort en serie i de färgerna, jippie!!!
Jag kommer ligga på låset till att beställa,fniss!
Kram Iffa

Lousan sa...

Sååå snygga papper!!! :)
Jag föll pladask för Steampunk Light och Little bit of men alla tre är ett "måste ha". ;)
Kram
Lollo

Scrapkuben sa...

Som vanligt älskar jag alla kollektionerna! Men favoriten blir nog Little bit of

Superläckert som alltid! Fortsätt så!

cissi sa...

Lila och rosa är ju två av mina favoritfärger så det är nog min favorit.

Titti sa...

Ursnygga Kattiz. Kram Titti

Stephi sa...

jättefina. SteamPunk Light och Little bit of är såå läckra

Mikaela sa...

dreggel dreggel. snyggaste papprena jag sett på länge. Jag har precis gjort klart en tavla med ditt vackra träppaper och längtar efter nå nytt grungigt projekt!

Anna sa...

WOW, så fina!! Hur ska man kunna välja??? Men om man måste så väljer jag Little bit of, men som sagt alla är såå fina :)
Kramis

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Åhh, himla snygga kollektioner. Den översta är en favorit:)!

Ingela Göransson sa...

Wow. Så fina! Min favorit får nog bli Little bit of.
Scrapkram Ingela/kringlan

Gitte sa...

De ser lækre ud de nye kollektioner. :-)

Eva sa...

Jättesnygga alla tre, men Steampunk Light är favoriten.