torsdag 7 februari 2013

Favorit i repris

För några veckor sedan var jag på
 lördagsklubben hos K-Design och Kattiz:)
Vi hade en trevlig scrappdag tilsammans,
och vi  gjorde alla denna underbara högklackade sko:)
Vi gjorde den på cameon, så jag har ingen egen mall.
Men vilka möjligheter det finns med den,
om man gillar att "fixa" och "trixa" med datorn....
Så rolig att göra )!







Om ni hoppar in i shoppen så hittar ni allt material jag använt..

Pappret Time for lyrics från kollektionen Old Times
Silverhörn och den silver/svarta pärlan(hittade den inte i shoppen)
Olika sorters blommor
Band 

Och glöm nu INTE lördagsklubben 
hos Kattis och K-Design på lördag,
för då händer det grejer..;)

Dessutom kan jag tipsa om 
att de nya blingisarna är jättefina och nääästa gratis :)
 Hoppas ni fått lite inspiration,scrapp- och köplust ;)

Ha en underbar dag alla goa scrappvänner







4 kommentarer:

Stephi sa...

sjysstaste dojjan i stan!

Marita Johansson sa...

Helläcker

Kraaaaaam

Unknown sa...

Jag blir galen!!!! Hur får man ihop klacken?

Unknown sa...

Jag blir galen!!!! Hur får man ihop klacken?