onsdag 13 februari 2013

Varje dag

WOW!
Det är allt jag kan säga om de nya pappren!
Jag älskar dem och var tvungen att använda dem med en gång till en layout.
Jag har gjort en layout med min man med papper från Little bit of - Walls och Star och Steampunk Light - Calender och Watches.






















En närbild där ni kan se alla härliga dekorationer jag har använt...
Spets, ostduk, blommor, löv, metallblomma, knapp, organzaband, kakservett, bling och washitejp.
(knapp, kakservett och washitejpen är privat)
Jag har även använt papperstiteln som text på min layout! :)






















En närbild på en av de nya stämplarna - Min kärlek till dig.



















Tack för titten och kram!
/Mette



3 kommentarer:

Päivi sa...

Supersnyggt!

Iffa ...... sa...

WOw så läckert detta blev!!!!!!
Du har verkligen fångat och använt det snygga pappret på absolut bästa sättet tycker jag.
Ja de nya papprena är såååå snygga och i skrivande stund på väg hem till mig, jippe!
Kram Iffa

Marita Johansson sa...

Sååå himlans snyggt

Kraaaaaam