fredag 1 februari 2013

Lata sej..........

.........det kan man göra när man blir pensionär om man vill.

Har gjort ett kort med den härliga textstämpeln Pensionen som
jag embossat med grönt pulver.
Pappret jag har använt är Old Times / Time for Lyrics

Stansade ut med en spellbinders i pappret Green Lyrics och
sedan har jag lagt på crackle accents och några rhinestones som
jag hittade i min låda och
 HÄR hittar du rhinestones hos K-designs 

Bakom motivet  fäste jag en bit ostduk .

Ett fint metallhörn i ena nedre hörnet och i det andra
har jag fäst en stor fin ros och  vit berries
La lite glitter på rosen.









Insidan har samma papper som framsidan



Liten närbild på den fina fjärilen



Ni har väl sett att det finns 2 färger till av Berries och att det även
kommit in rhinestones  hos K-designs

Ses om en vecka





3 kommentarer:

Rosa A sa...

Åh, old times/time for lyrics är ett av mina favvo-papper! Superläckert med den där spellbindern!
Kram Rosa

Stephi sa...

jättefint kort med härliga stämplar och papper

Majsan sa...

Superläckert och härligt kort, papprena är ju såå läckra och vilka snygga detaljer, ME LIKE!

KRAM MAJSAN