torsdag 31 januari 2013

Kylskåpsmagneter

Dessa underbara stämplar
finns det inte någon ände på vad de kan användas till.
Jag valde att göra några kylskåpsmagneter
med stämplar som jag gillar extra mycket..

Väljer man en storförpackning med värmeljus
så blir jag aaaaldrig gammal;)
Bra textstämpel ...;)
Choklad går alltid hem,oavsett....
Bra textstämpel...;)
Jag kan, jag vill, jag ska...
Måste försöka...

Stämmer bra!!
Men jag skulle i ärlighetens namn
 ha svårt att  klara mig utan min mascara,,,
Blondin som jag är ;)

Dessa fina textstämplar hittar du HÄR
Olika sorters blommor,blad och berries hittar du HÄR
Och fortfarande scrappar jag  
med glädje i pappret
Time for lyrics från kollektionen Old times!
Hoppa nu in i shoppen
 och leta reda på dina favoritstämplar,
och låt oss gärna se vad ni skapar:)

Jag önskar er en bra torsdag och en
vilosam helg:)