lördag 19 januari 2013

On High-Heels å lite nyheter...

Vad ger man till en skotokig tjej som fyller år?
Jo men en sko så klart ;)
Förra lördagen så satt jag tillsammans med ett par pyssliga tjejer och gjorde skor.

Skon är gjord i svart cardstock med insida i Summer Splash - Pink waves.



Och på det lilla kortet på insidan har jag stämplat med En riktig vän och de små grattis stämplarna.




På lördagar nu så har jag dragit igång "Lördagsklubben" där de som vill är välkomna hit för fritt pyssel...
Man står för material och mat själv ( men visst finns det shoppingmöjligheter också ;)

Just nu sitter en tjej till och jag och gör 3D kort och ibland kan det bli olika teman för dem som vill haka på...
Det ända man behöver göra är att höra av sig till mig då platserna är lite begränsade..
Maila till: kattiz78@hotmail.com eller ring/smsa 0709-452519.

I shoppen har det kommit upp lite nya Berries, och under helgen kommer det lite nya blommor, blad m.m
Och mer väntas hem i veckan som kommer...

Och så hoppas jag att ni inte har missat det STORA eventet i april då Europas största pysselträff i annexen, globen går av stapeln :)
För då kan ni hitta mig som en av en hel rad fantastiska butiker på plats!
Ska bli så enormt spännande. Finns plats till ca 1000 pysslare per dag och det kommer både scrappare och pärlare.
Så har du inte redan bokat in dig så vänta inte för länge... ;)
Mer information hittar du här



Återkommer nästa lördag och då hoppas jag att jag har lite mer nyheter till er.

Kram




6 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Men shiiiit vad läcker

Kraaam

Kristina ScrapSalig sa...

Oooh, en sån vacker sko, den skulle jag lätt ta på mig vid lämpligt event!! Hur jag sedan skulle ta mig fram med den höga klacken var förstås en helt annan fråga =D Otroligt läcker dekorering och ursnyggt med svart och rosa tillsammans!

Ha en skön lördagskväll, kram!

Katja/MezzaNotte sa...

Urläcker!! En sådan vill jag lära mig och göra ;)
Kram

Stephi sa...

vilken dojja..så snyggt. Här du nån mall att Maila?

Jeanette Nyström (Jeany) sa...

Otroligt läckert!

Päivi sa...

Urläcker!!!