tisdag 22 januari 2013

Förvaring till K-Designs stämplar

Samlingen med härliga textstämplar från K-Design har vuxit ur sin lilla låda hemma hos mig, så jag har passat på att skapa en ny och rymligare förvaring:
 
Av en stor och kraftig presentkartong som blivit över efter julklappsinslagningen skar jag ut en rektangel med måtten 39 cm x 26 cm. Därefter ritade jag ut måtten 25 cm x 12 och vek upp kanter som är 7 cm höga.
 
 
Den avlånga asken klädde jag sedan i arket Wood från kollektionen Back To Nature. Kanterna är sotade med Distress Ink Black Soot som matchar bra med Wood. Även askens insidan är klädd (med baksidan av arket Journey), men det fastnade inte på fotona.
 
 
En av K-designs stämpelförpackningar offrades och jag stansade ut loggan i en oval som passade bra i den utstansade doilien. I butiken finns urläckra metalldekorationer som passade perfekt under loggan! Vid ett senare tillfälle har jag tänkt att klippa ur kort som delar av stämplarna och anger vilken typ av stämplar som finns i asken.
 
 
Varmt tack för besöket, ha en alldeles fantastisk dag!
 
Kramar från DT Kristina ScrapSalig

Inga kommentarer: