fredag 25 januari 2013

13 år

Tänkt att ens små barn helt plötsligt fyller 13 år.
Helskumt eller hur  ; ))

Jag har självklart gjort ett kort till henne.
Det får inte vara rosa eller ha för mycket blommor på 
eller vara för gulligt.
Men det är ju inte så svårt att göra ett tuffare kort med
K-designs papper.
Jag har använt papprena Old Times / Together

Jag gjorde en stolpe så att KennyK tjejen har nånstans
att luta sej mot när hon äter upp sin glass.
Denna stämpeln har jag haft lääänge och klickar ni
HÄR så kommer ni till de KennyK stämplar som
K-designs har hemma.

Klippte även upp pappret lite och fäste ena änden på stolpen.
Inuti har jag sedan satt årtalet på födelsedagsbarnet.



Har ni sett dessa underbara bärklasar ni hittar dem
Silverhörn hittar ni oxå hos K-designs
Charmsen är oxå från K-designs men jag kan inte hitta den.
men om ni kilar in HÄR så hittar ni alla deras charms



Blev väl lite coolt att hon lutar sej mot stolpen.
Har lagt crackle accents på glasskulorna .



Innuti har jag samma papper som på framsidan och
här har jag oxå stämplat texten
Man kan byta ut, på födelsedagen till andra som tex
till brudparet, till körkortet mfl.




6 kommentarer:

Päivi sa...

Sååå coolt! Gillar att man gör coola kort även till tjejer :)

Trevlig helg! Kram

Päivi sa...

Sååå coolt! Gillar att man gör coola kort även till tjejer :)

Trevlig helg! Kram

Lisa-olsi sa...

Tufft kort till en tonårstjej :)
Kram

Anna sa...

Vilket läckert kort!! Gillar det uppvikta kanterna och charmen jättemycket :)
Kramis

pojjo sa...

Tufft och läckert :D

KatarinaR sa...

Så coolt kort! Gillar stolpen hon lutar sig på och att du klippt upp papperet. Kram!