lördag 26 januari 2013

3D kort "till nya hemmet"

Idag bjuder jag på ett 3D kort som jag gjorde förra lördagen här under "lördagsklubben".
Det är utskuret med hjälp av min Cameo i papper från Back to nature -Old paper.
Texten är en Hjärtliga gratulations kit men många olika variationer...

Pssst. Jag kan skvallra lite att vid nästa släpp kommer ett tilläggskit till denna ;)


Här syns lite av djupet på kortet och de olika nivåerna i kortet.


Insidan klädde jag med Old Paper från kollektionen Back to nature, washitejp, färg-lagda magnolia blommor och och på skrivytan har jag stämplat med bakgrundsstämpeln Dear Beloved.



Senare idag kommer det lite nyheter så "Stay Tuned"

Kram 


2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

WOOHOOW vilket kort
Heeelt fantastiskt fint och vilket härligt djup det blev.
Görsnyggt
Nyfiken till tusen blir jag ju nu

Trevlig helg

Päivi sa...

Ja men jösses vilket kort! Helt fantastiskt snyggt!

Trevlig helg!