tisdag 8 januari 2013

Bil till körkortstagaren

Ojojoj, vad det ska bli roligt att få fortsätta att skapa ännu en termin för min favorittillverkare av dekorationer, stämplar och papper! Det är ett härligt designteam med både gamla och nya skapare så jag kan inte med ord uttrycka min entusiasm. Kanske lika bra att jag kör igång med mitt första inspirationsalster för i år istället. =)
 
Jajemänsan, en cool bil till en cool körkorttagare är vad jag bjuder på idag. Formerna till bilen har jag skapat genom att skriva ut en färgläggningsbild, klistrat den på kartong och vips så har jag en bilmall. Det läckra designarket är All Times från kollektionen Back To Nature.
 
 
Snyggingen i brun skinnjacka kommer från Tickled Pink Stamps som finns i butiken. Just detta motiv kommer dock från min privata samling. Jacka och skor har fått ett lager Crackle Accent på sig. Bakom killen syns däckspår som man lätt fixar med de snygga stämplarna i butiken.
 
 
Bland nyheterna i butiken hittar vi denna textstämpel (med rimmet som jag hittat på, hihihi). Bilen har utrustats med fönster av OH-plast.
 
 
Bildäcken är egentligen kugghjulsspellisar. För att symbolisera fart har jag fäst fina fågelcharms mitt på. De finns för närvarande inte i butikssortimentet, men många andra snygga charms som kan passa till ändamålet.
 
 
Kortet fick en enkel insida där jag använt en härlig, ny gratulationstämpel med många variationsmöjligheter, missa inte den!
 
Varmt tack för titten!
 
Kramar från DT Kristina ScrapSalig

4 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Sååå himlans coolt och snyggt

Kraaaaaam

Rozzan sa...

Läcker kille och bil :)

Rozzan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kristina ScrapSalig sa...

Tusen av mina varmaste tack till er alla för supergulliga och upplyftande kommentarer!

Kramar