torsdag 24 januari 2013

Alla hjärtans dag

Nu är det snart dax
för Alla hjärtans dag <3
Ett kort från sin käresta,jaa vem vill inte ha det:)

Jag har varit lite finurlig(tycker jag själv) 
och använt de vackra julpappren
Nightstar från kollektionenn First Christmas,,
Jag kan då avslöja att de är på REA fram till söndag!!
Så PASSA på nu!!
Och jag tycker de passar alldeles utmärkt
 även till Alla hjärtans dag:)
Den snygga "herren" är från Tickled stamps,
och många olika finns hos K-Design


Och jag tycker det finns så många härliga textstämplar
så man "borde" ha flera på varje uppslag i kortet,,,
men hur skulle det se ut;)
Skämt åsido,,,
jag har embossar texten med rött mbossingpulver på svart CS.
Det ser lite tuffare ut i verkligheten.
Jag har fortfarande lite svårt med fotografering.

På skrivsidan har jag använt pappret Summer heart
från kollektionen In the city.
Denna kollektionen finns även i en underbar blå färg
för er som önskar det:)


Passa nu på att hoppa in i shoppen
och shoppa,fynda på rean eller bara kika runt!
Lägg gärna ut era alster på K-designs 
FB sida så vi får se vad fint ni gör!

Ha en fin dag


1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Åhhh men såååå smart du är.
Har ju julpapper kvar som jag funderat lite över.
Men tack vare dej vet jag vad det blir utav dem.

Superfint kort har du gjort

Kraaaaaam