torsdag 10 januari 2013

Kuvertkort

Här kommer ett kuvertkort. Ja, det är som det låter, ett kort som ser ut som ett kuvert. Detta har jag gjort av ett ark papper. Här har jag använt mig av Simpley Grunge- Stone  och har stämplat med Hjärtliga gratulationer stämpel med variationer. En fantastisk bra stämpel som passar till de flesta tillfällen.

 Metalldekorationer finns det gott om inne på K designstore.

  Här ser du kortet öppet och även inuti har jag stämplat en liten text. Här har jag använt mig av en stämpel som börjar med Till den läckraste puman ,  men jag har inte valt att använda hela texten utan jag har endast klippt ut en liten del av texten, hoppas du får skoj på födelsedan....

 Inuti mitt kuvert så ger jag bort biobiljetter.
 Mitt eget lås kommer från en lånad die, som jag har embossat, distressat och slutligen haft på Glossy Accent.
 Ser ni den fina filmstipen? Den har jag klippt ut från pappret Little Things . Tyckte den passar så bra till mina biobiljetter. Ha även dolt en lite magnet bakom.

Jag är enormt glad att jag fortsätta som DT här på K design. Hur kul som helst. Nu hoppas jag att ni kan få lite inspiration ifrån mig. Kram till er alla! Katja/MezzaNotte

4 kommentarer:

Gitte sa...

Super flot kuvertkort. Lækre detaljer.

Rozzan sa...

Fint kort och kul med en annorlunda vikning

Anna sa...

Ett urläckert kort!!!
Kramis

Kristina ScrapSalig sa...

Oooh, en sån häftig vikning och ett helt underbart läckert kort! Vad snyggt du gjort med filmstrippen som verkligen matchar biobiljetterna. Smart värre med magnet under så att kuvertfliken sitter säkert på plats!

Grattis till DT-platsen!

Kram