torsdag 17 januari 2013

Ljuskort

Ojojoj vad tiden går fort!
Dagar och veckor bara rusar iväg.
Och det börjar redan dra sig mot vår..:)
 Men fortfarande eldar iallafall jag en massa värmeljus,
och jag har gett bort mååånga av dessa ljuskort
som jag ska visa här i bloggen idag.

Jag har använt pappret Journey.
 Jag har svårt att släppa dessa härligt bruna papper!
Dessutom har jag klippt ut fjärilarna och flaskan från
pappret Little things.
 Skönt med färdiga dekorationer,
 jag har bara lagt på lite glossy på dem.
Oavsett om det är present eller bara en gåva
så finns det måååånga olika textstämplar för alla tillfällen.
Olika sorters metaldekorationer eller charms
 får pryda kortet lite extra...
 Jag har även med en kedja på cykeln,
 just denna hittar jag inte men det finns flera andra.
Lite fina små blommor får pryda cykelkorgen.

Jag har tagit lite hönsnät och satt över
asken med värmeljus.
På tändsticksasken har jag
 stansat ut några stjärnor och satt på.
Eftersom jag vill framhäva det finna pappret
 får jag lov att begränsa dekorationerna :)
Jag beklagar att bilderna kommer efter texten nu,
men jag är inget teknisk på datorer och
något konstigt har hänt med min dator, (eller handhavandefel)
Men här kommer bilderna iaf:)

Hoppas att ni hittar vad ni söker i shoppen.

Ha en riktigt bra dag


4 kommentarer:

Unknown sa...

Åh detta älskar jag!
Helt klart ett kort i mina färger =)

Anna sa...

Åh så läckert!! Många fina detaljer, mycket att titta på :)
Superfint!!
Kramis

Marita Johansson sa...

Åhhh detta är ju bara Sååå jäklans snyggt

Kraaaaaam

Gitte sa...

Århhh hvor er det flot.