fredag 4 januari 2013

Designteam 2013:1

Hej på er, önskar er ett riktigt gott nytt 2013 och jag ville passa på att presentera K-designs designsteam för första halvan av 2013.
Ett stort tack till alla sökande, ni gjorde det inte lätt för mig att välja...
Och jag hoppas att ni som inte kom med den här gången söker igen för om jag kunde skulle jag tagit med er allihopa!

Och nu till Team 2013:1

Hjälp mig välkomna två nya tjejer och tre av veteranerna ;)

MEZZANOTTE

Och jag vill även passa på att tacka Sarah och Stina för era fina alster ni har inspirerat oss med i bloggen.

Och i shoppen pågår just nu en liten lagerrensning...
Nytt år innebär nya spännande produkter och då är det dags att göra lite plats för dem ;)

Under kategorin Specialerbjudande kommer det in både stämplar och papper till rabatterade priser.
Välkomna in!

9 kommentarer:

Katja/MezzaNotte sa...

Jisses vad roligt!! Jag hälsar Mette och Snojbi välkomna!!

Kristina ScrapSalig sa...

YES!!! =D Så skojigt så jag tror jag storknar, vilken glad överraskning! Jag passar också på och säger som föregående talare - varmt välkomna Mette och Snojbi!

Marita Johansson sa...

Tack tjejer
Detta ska bli Sååå kul och jag är Sååå glad.

Kraaaaaam

Anna sa...

Grattis tjejer!!! Det ska bli såå kul att se vad ni har att bjuda på framöver :)
Kramis

Anna sa...

Grattis tjejer!!! Det ska bli såå kul att se vad ni har att bjuda på framöver :)
Kramis

Iffa ...... sa...

Så roligt för dom nya att få hälsa på här inne och såååå kul för er andra som får stanna kvar!!!
Grattis till er!

Rozzan sa...

Tack Kattiz för förtroendet att få fortsätta 2013:1! Det glädjer mig mycket:)
Grattis till er andra också som blev utvalda denna gången. Ska bli kul att se vad ni kommer att visa här i bloggen, vet ju att ni är duktiga innan så besviken lär inte jag bli iallafall;)
Ha det gott o Lycka till
Kramiz

Stephi sa...

grattis till er alla

Päivi sa...

Grattis tjejer! Kul blandning av DT:s :)