onsdag 16 januari 2013

Lev varje dag

Hej alla!
Här kommer mitt - Mettes - första blogg-inlägg som DT här hos K-design.
Jag är så lycklig över att få vara en del av det härliga gänget här och jag hoppas att jag kommer att kunna inspirera er alla med det jag bloggar. :)

Min första layout gjord med fantastiskt material är en på min fina son Adam.
Orden "Lev varje dag" är verkligen något som jag vill att han ska ta med sig genom livet.
Man lever bara en gång och det gäller att ta tillvara det liv man har fått till fullo.






















Till min layout använde jag papper från serien Old Times - Vintage Stone och All Times.
Jag har även använt mig av Organza-band, metall-hörn, knappar och lite annat smått och gott.

Några närbilder...






















Jag tyckte att stämpeln Crea Diem passade perfekt till det budskap jag ville få fram med min layout.
















Metall-loket får visa att det bara kan gå framåt...

Tack för att ni tittade in! :)


6 kommentarer:

Päivi sa...

Läcker layout! Gillar att du använt vit cardstock, blir snygg kontrast mot övriga papper och dekos som verkligen kommer fram på ett bra sätt!

Chris_P sa...

WOW vilken snygg layout!!! Grymt!

Stephi sa...

skitsnyggt!

Rozzan sa...

Jättefin LO:)

Marita Johansson sa...

WOOHOOW Sicken snygg Lo

Kristina ScrapSalig sa...

Riktigt läcker LO med ett härligt budskap! Så vackert med vit bakgrund, stilrent och ändå fullt av detaljer!