söndag 6 januari 2013

Årets första

Jag vill tacka K-Design för fortsatt förstroende som DT! 
Jag tycker verkligen det är så kul
och jag hoppas att jag inspirerar er bloggare.
Tack och bock:)

Vill också önska er alla besökare ett riktigt gott scrappår 2013!
Årets första alster från mig är små presentpåsar.
Tycker dom är jättebra att ge bort pengar i,
eller varför inte ett biokort eller presentkort...

Jag har använt det härliga pappret Journey 
från kollektionen Back to nature.


Givetvis vill jag ha några härligt "talande"
 textstämplar på också, det finns så många roliga tycker jag:)
Den fina metaldekorationen (på bilden ovan)
 kommer från förpackningen med många olika dekorationer.


finns det alltid plats för även om alstret är litet,
och kolla även in de nya knippena med berries som
är en av nyheterna Kattiz tagit in till shoppen.

 Jag önskar er den allra bästa dagen och tackar för titten här







3 kommentarer:

Gitte sa...

Rigtig flotte gaveposer.

Marita Johansson sa...

Superfina små påsar

Kraaaam

Päivi sa...

Snyggt!