tisdag 29 januari 2013

Diamond fold till Alla Hjärtansdag

För dig som har papper kvar från K-Designs underbara julkollektion kommer idag ett tips på vad de kan användas till även efter jul. De säljs dessutom till kanonpris i butiken just nu! Jag har använt det härliga arket Nightstar till att skapa ett hjärtekort.

Vikningen heter Diamnond Fold och mitt på kortet har jag fäst ett hjärta.

Raringen med den röda rosen och choklad heter Lil Valentine Lad Luca och finns i butiken, perfekt till Alla Hjärtans-dag.

Fler röda rosor hittar vi på sidan om stämpelmotivet. Rosorna har fått en rejäl dusch med guldskimmrande mist över sig. De söta knapparna i brons finns ett av butikens kit med metalldekorationer.

Textstämplar till alla de tillfällen finns det gott om i butiken och denna är verkligen söt och rolig på samma gång.


Baksidan är kanske inte den vackraste delen av kortet, men jag tänkte bara visa hur jag gjort plats för en liten hälsning där.

Varmt tack för besöket, ha en underbar dag!

Kramar från DT Kristina ScrapSalig



3 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Sååå rött och Sååå läckert

Kraaaaaam

Cattiegirl sa...

Superläckert kort och häftig vikning! Man kan ju hoppas att gubben överraskar en med ett sådant fint kort den 14:e...;)....(Dream on)...
Kram
//Cattie

Kristina ScrapSalig sa...

Tackar och bockar för fina och uppmuntrande kommentarer!

Hehehe, det får vi allt hoppas att han gör, alltid trevligt med överraskningar och den 14:nde är det upp till bevis som gäller för våra hjärtevänner ;)

Kram på er!