tisdag 15 januari 2013

LO på svart wellpapp

När sonens dagisfoton kom innan jul passade jag på att beställa ett i svartvitt. Idag visar jag vad det blev av det fotot och jag har använt grå cardstock och svart wellpapp som bas.
 
Wellpappen har försetts med två halvcirklar på kanterna där svart spets
och den grå cardstocken tittar fram.
 
 
Längs kanterna på fotot sitter superläckra chipboarddekorationer som embossats med grovkornigt pulver i guld. Längs fotots ena sida sitter ett härligt organzaband i blått.
 
 
Ovanpå chipboarden hittar vi svarta rosor samt en prästkrage från ett av butikens snygga blomkit. Under blommorna har jag fäst en bit ostduk som färgats in med Distress Stain Black Soot.
 
 
Under fotot sitter vimplar som jag klippt ur arket Black and Blues från kollektionen In The City.
 
 
Självklart har jag använt en av K-Designs läckra textstämplar för att döpa LO:n. =)
 
 
 
Varmt tack för titten, ha en härlig dag!
 
Kramar från DT Kristina ScrapSalig

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Wow Sååå jäklans snygg Lo

Kraaaaaam