måndag 25 februari 2013

Love

Här har jag gjort en LO inspirerad utifrån helgens kurs med Finnabair. Använt de underbara papprena från serien Spring moments. Love, heter pappret som är till grund och bakom det har jag använt Girltime. Älskar den här kombinationen av färger. - I am in love.
Att använda vita blommor är perfekt, för de kan man färga in i valfri färg. Jag använder gärna mist.

 Chipboarden har fått lite vit cracklepaint på sig. Silverdekorationer tycker jag passar fint till rosa. Här har jag dessa användbara hörn. I shopen finns det spets som är förklistrad och det är så otroligt smidigt att använda.
 Tittar man noga på min LO så har jag stämplat med 4 olika stämplar över LO n, filmstripen, bildäcken och kugghjulet. Halvpärlor i rosa och vitt har fått hamna lite varstans på LO n. Dessa kommer i shopen snart.
 Lite olika dekos som silverkedja och not.

Jag tackar för titten och önskar er en bra vecka! Kram Katja/MezzaNotte

3 kommentarer:

Karin sa...

Underbar! Så läckert med rosa och silver!

Marita Johansson sa...

Heeelt underbar


Kraaaaaam

Stephi sa...

oaaao så snyggt.