söndag 24 februari 2013

Mitt lilla ego ;)

Jag har gjort en LO på mig själv som jag kanske ger till min man. 
Tanken var i allafall  så när jag gjorde den;)
Men den står kvar på mitt scrapprum och kanske så förblir...
Det ursnygga pappret 
Under fotografierna har jag även ett papper 
från samma kollektion som heter Together.
De matchar varandra perfekt. 
Under detta papper ser ni den praktiska 
riktigt smidigt och smart

Jag har rivit lite på ena sidan på det lilla pappret 
och vikt fram baksidan.
Den har lite färg så jag har matchat 
med färgade blommor såsom orange och gula
 tillsammans med svarta och bruna,
 superläckert om jag själv får säga det..
Jag är ju ganska färglös av mig egentligen...
Dessutom har jag stansat ut lite egna blommor i
 pappret Notes som jag har dekorerat
 med de nya rhinestones i 4 och 5 mm.
                                                                         
En fjäril från  pappret Little things
fick bli en dekoration i ena hörnet.
Fjärilen fick lite extra glitter på sig.

En av de nya textstämplarna passade så bra in,
den har jag embossat med guldfärg.
Den läckra KennyK stämpeln är INTE så lik mig, 
men drömma går ju;) 
Rolig att måla var den iallafall, 
och den är självklart målad med copicpennor:)

Hoppas ni hittar allt i shoppen som ni vill ha.
På återseende om några dagar igen hoppas jag.
En liten notes bara,,
När ni läser detta inlägg är jag på Lanzarote,,
( se en stor smilegubbe )hihi


2 kommentarer:

Gitte sa...

Super flot.
Rigtig god ferie på Lanzarote.

Marita Johansson sa...

Riktigt riktigt supersnyggt

Kraaaaaam